Tallers Mini Innova

Del 5 al 12 de maig 2018

Activitat organitzada per:

augmented-reality_pixabay-zedinteractive_quadradaUn taller per aprendre a dissenyar i crear elements virtuals interactius que hagin de ser visualitzats sobre escenaris reals, des de les pantalles de dispositius mòbils (gràcies a les seves càmeres).

Una tecnologia de futur amb moltes aplicacions en el plànol educatiu i en moltes àrees professionals, però que a hores d'ara encara s'ha d'estendre en tots aquests camps, mentre que ja s'ha popularitzat força en l'àmbit del lleure gràcies a videojocs amb molt d'èxit, com són Invizimals i Pokémon Go.

Durada: 2 sessions de 2 hores

Horari: Dissabte a les 11.30 h

Edats: De 10 a 16 anys

Requeriments
Per realitzar el taller cal que els alumnes portin a classe un telèfon intel·ligent o tauleta tàctil (Android o iOS) que empraran per dur a terme part de les pràctiques.

Inscripcions

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, que es realitza presencialment a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 18 €

Abonaments per a tallers de dues sessions

• 2 tallers per 32 € (10% de descompte)
  • 3 tallers per 45 € (15% de descompte)

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre gener i juny de 2018 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per a tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>