Del 7 al 9 d'abril 2020 a les 10 h
Espai Cultura Fundació 1859

Activitat organitzada per:

Tallers Mini Innova

L'Scratch és una eina pensada per iniciar els infants a la programació de videojocs, amb un sistema molt intuïtiu que anomenem programació visual per blocs: a través d'una mena de trencaclosques de colors on cada peça es correspon amb una instrucció o una condició que s'ha de donar perquè una determinada ordre s'executi en un moment donat.

scratch-catala-2018

L'aplicació, de codi obert, ha assolit gran reconeixement internacional, sobretot en l'àmbit pedagògic, i va ser ideada i desenvolupada per un equip d'investigació del prestigiós Institut Tecnològic de Massachussets. L'Scratch és, de fet, un dels primers entorns nascuts amb la voluntat d'iniciar els infants a la lògica dels llenguatges de programació, ja que fa servir un sistema molt intuïtiu.

Aquestes tres sessions seran un primer tast per experimentar amb les opcions bàsiques del programa, que ja et permeten crear el teu propi joc.

Durada: 3 sessions de 3 hores

Edats: de 8 a 12 anys

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 40 €

Descomptes

Si t’apuntes a aquest taller amb una amiga o amic, tots dos gaudireu d’un 10% de descompte en el preu del taller.

93 725 95 22 (extensió 2)