Programa videojocs amb Scratch

Tallers Mini Innova

Del 2 al 4 de gener 2019

scratch-catala-2018L'Scratch és una eina pensada per iniciar els infants a la programació (de videojocs), amb un sistema molt intuïtiu que anomenem programació visual per blocs. És a dir, a través d'una mena de trencaclosques de colors on cada peça es correspon amb una instrucció, o bé, un condició que s'ha de donar per a que una determinada ordre s'executi en un moment donat.

L'aplicació ha assolit gran reconeixement internacional, sobretot en l'àmbit pedagògic, i va ser ideada i desenvolupada per un equip d'investigació del prestigiós Institut Tecnològic de Massachussets. L'Scratch és, de fet, un dels primers entorns nascuts amb la voluntat d'iniciar els infants a la lògica dels llenguatges de programació.

Aquestes sessions seran un primer tast per experimentar amb les opcions bàsiques del programa, que ja et permeten crear el teu propi videojoc.

Durada: 3 sessions de 3 hores

Horari: Dimecres, dijous i divendres a les 10 h

Edats: De 8 a 12 anys

Vídeo de presentació d'Scratch (en anglès)

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 45 €

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>