Programa videojocs amb Scratch

Del 28 d'abril al 19 de maig 2017

Activitat organitzada per:
Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

destacada-programa-amb-scratchL'Scratch és una eina per iniciar als infants en la programació (de videojocs), amb un sistema molt intuïtiu, basat en la idea de l'anomenada programació visual o per blocs. És a dir, a través d'una mena de trencaclosques de colors: on cada peça es correspon amb una instrucció, o bé, un condició que s'ha de donar per a que una determinada instrucció s'executi en un moment donat.

L'aplicació ha assolit gran reconeixement internacional, sobretot en l'àmbit pedagògic, i va ser ideada i desenvolupada per un equip d'investigació del prestigiós Institut Tecnològic de Massachussets. L'Scratch és, de fet, un dels primers entorns nascuts amb la voluntat d'iniciar als infants en la lògica dels llenguatges de programació.

Aquestes sessions seran un primer tast per experimentar amb les opcions bàsiques del programa, que ja et permeten crear el teu propi videojoc.

Durada: 4 sessions de 2 hores.

Horari: Divendres de 18 a 20 h.

Edats: De 8 a 12.

Inscripcions

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, que es realitza a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Ppodeu reservar plaça per correu o telèfon.

Preu: 35€

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>