Programa videojocs amb Scratch

Activitat organitzada per:
Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

programa-videojocs-amb-scratch

L'Scratch és una aplicació per iniciar els infants a la programació (de videojocs), amb un sistema força intuïtiu i visual, basat en la idea de l'anomenada «programació per blocs». És a dir, a través d'una mena de trencaclosques de colors, on cada peça es correspon amb una instrucció, o bé, un condició que s'ha de donar per a que una determinada instrucció s'executi en un moment donat.

Scratch és una aplicació de gran reconeixement internacional, sobretot en l'àmbit pedagògic. Va ser ideat i desenvolupat per un equip d'investigació del prestigiós Institut Tecnològic de Massachussets i és una dels primers entorns nascuts amb la voluntat d'iniciar als infants en la lògica dels llenguatges de programació. Aquestes sessions seran un primer tast per experimentar amb les opcions bàsiques del programa, que et permeten crear el teu propi videojoc.

Durada: 4 sessions de 2 hores.

Horari: Divendres de 18 a 20h.

Edats: De 8 a 12.

Inscripcions

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, les places són limitades. Les inscripcions es realitzen a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic (podeu reservar-ne per correu o telèfon).

Preu: 35€

Abonament especial

Abonament d’un 10% de descompte per inscriure’s dos tallers de creació de videojcs de 4 sessions: Crea videojocs de jocs de rol + Programa videojocs amb Scratch. Amb aquest abonament la inscripció als dos tallers surt per un total de 63€. Aquest abonament especial serà vàlid només per a les edicions de gener a març de 2017 dels dos tallers indicats.

Tots els abonaments per tallers són unipersonals.

Altres avantatges dels abonaments

Amb els abonaments per tallers Mini Innova gaudiràs d’un 20% de descompte en una entrada d’un espectacle dels Dissabtes d’espectacle.

Amb els abonaments per tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>