Del 1 al 5 de juliol 2019 a les 10 h

Activitat organitzada per:

Tallers Mini Innova

arduino-musical-destacat

En aquest taller intensiu iniciem els participants en l'ús de la placa Arduino, la qual, juntament amb diversos components, ens permetrà construir i programar, treballant per equips, els nostres propis robots.

Durada: 5 sessions de 3 hores; del dilluns 1 de juliol al divendres 5 de juliol, de 10 a 13 h.

Edats: D'11 a 15 anys.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 75

Descomptes

Si t’apuntes a aquest taller amb una amiga o amic, o si també t’apuntes al taller de «Crea el teu videojoc amb Realitat Virtual i Fotografia 360», el preu del taller és de 70 euros.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>