Del 16 al 30 de novembre 2019 a les 11.30 h
Espai Cultura Fundació 1859

Activitat organitzada per:

Tallers Mini Innova

CANCEL·LAT! AQUEST TALLER ES SUBSTITUEIX PER «PROGRAMA VIDEOJOCS AMB SCRATCH».

El robot mClon és una eina educativa ideal per iniciar els més petits en l'àmbit de la programació, gràcies al seu software mBlock, que té un entorn gràfic ideal per introduir-nos fàcilment en la programació de robots i altres plaques i invents basats en  Arduino (una plataforma de creació electrònica de codi obert), pel que és compatible amb altres programaris relacionats i es pot adaptar a projectes de tota mena.

En ser un projecte tant de hardware com de software lliure, aquest sistema obre un món de possibilitats perquè els infants puguin realitzar pràcticament qualsevol idea que els passi pel cap. Llibertat creativa i imaginació al poder!

Durada: 3 sessions de 2 hores

Edats: de 10 a 16 anys

Continguts del curs

Sessió 1

- Presentació: què és mClon?
- Introducció al programari de codi obert.
- Com està construït i com es programa mClon.

Sessió 2

- Muntem el robot.
- Programem: primers passos.

Sessió 3

- Funcionament dels sensors i mode «siguelíneas».
- Programació final i verificació.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 11 €

Abonaments per a tallers Mini Innova d’una sessió

• 2 tallers per 20 € (10% de descompte)
  • 4 tallers per 36 € (20% de descompte)
  • 6 tallers per 54 € (20% de descompte)

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre setembre de 2019 i gener de 2020 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per a tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

Altres descomptes

Si t’apuntes a aquest taller amb una amiga o amic, tots dos gaudireu d’un 10% de descompte en el preu del taller.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>