Plastihistòria de la ciència

Del 7 de setembre al 5 de gener 2019

Activitat organitzada per:

newton-500x500pxUna exposició educativa i de gran valor artesanal de la que gaudiran per igual grans i petits. Es compon de 20 diorames fets a mà i amb materials tan comuns com la plastilina, el paper i el cartró ploma, però carregats de detalls que fan palesa la perícia i genialitat dels seus escultors.

Les escenes representades il·lustren diferents moments clau de la història de diverses disciplines científiques, on hi trobem invents com ara la impremta i el telègraf o la màquina de vapor i personatges com ara Newton, Marie Curie i Leonardo Da Vinci. Un repàs molt entretingut als grans descobriments i avenços científics de la humanitat sense els quals no seria possible la realitat que coneixem avui.

Entrada gratuïta

Horari de visita
De dimarts a divendres de 17 a 20:30 h; dissabtes, d’11 a 14 h i de 17 a 21 h; diumenges, d’11 a 14 h; dilluns i festius tancat.

Activitats complementàries

VISITES GUIADES

Diumenges 21 d’octubre i 16 de desembre, a les 12 h
Visita comentada a càrrec dels serveis pedagògics de l’Espai Cultura.

Activitat apta per a tots els públics.

TALLER FAMILIAR

Dissabte 10 de novembre, a les 11.30 h
Autòmats de plastilina
Modelarem ninots de plastilina i amb l’ajuda d’un joc de lleves de fusta farem que es moguin. Una manera ben creativa i ben divertida de descobrir i experimentar les lleis elementals de la mecànica de Newton.

Edats: De 6 a 10 anys
Durada: 1 hora

Totes les activitats són gratuïtes. El taller familiar requereix inscripció prèvia, podeu reservar plaça per correu electrònic o telèfon.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>