Tallers Mini Innova

divendres, 11 de maig 2018 a les 18 h
Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

taller-pixelart-2018Amb aquest taller aprenem a fer dibuixos de píxels per crear «sprites». És a dir, personatges objectes i escenaris, a la manera tradicional amb la qual es construeixen els gràfics dels videojocs en 2D. Primer ho fem a mà amb un joc de peces i per entendre com es construeix la imatge a partir del mosaic de punts de color que són els píxels. A continuació, ho dibuixem a l’ordinador amb un programa especialitzat, Pixela (d'ús gratuït i disponible per a Windows), que a més ens permet dissenyar l'animació dels nostres «sprites» a partir del treball per capes amb variacions d'un mateix dibuix, per donar-li l'efecte de moviment que vulguem.

Durada: 2 hores

Edats: De 8 a 12 anys

Vídeo demostratiu de creació d'un «sprite» animat amb Pixela

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, que es realitza presencialment, a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 10 €

Abonaments per a tallers d’una sessió

• 2 tallers per 18 € (10% de descompte)
  • 4 tallers per 32 € (20% de descompte)

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre gener i juny de 2018 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.