Salta al contingut

Espai Cultura Fundació 1859

Escoles

A qui s'adreça:

Alumnes d’educació primària.

 

Descripció:

Taller de fabricació d’un teler manual i casolà.

En el taller, els alumnes tindran l’oportunitat de fabricar un teler manual que després es podran emportar cap a casa. D’aquesta manera, podran experimentar en primera persona com és teixir i com és l’art del tèxtil, tan arrelat a la ciutat de Sabadell.

Teixir és fer una tela o un treball similar entrellaçant fils o les bagues formades amb un sol fil, especialment entrellaçant fils pertanyents a dues sèries, els de l’una (ordit) perpendiculars als de l’altra (trama).

 

Objectius:

- Ser capaços de realitzar una activitat manual mil·lenària amb les pròpies mans

- Aprendre l’art del teixit gràcies a un teler casolà

- Utilitzar expressions artístiques poc conegudes per arribar a crear-ne una

- Potenciar la imaginació, la creativitat i la participació

- Manipular materials diferents

 

Competències bàsiques:

- Competència artística i cultural

- Competència d’aprendre a aprendre

- Competència d’autonomia i iniciativa personal

 

Desenvolupament:

Dates de realització i horaris: durant tot el curs en horari a convenir

Durada: 1 hora i 15 minuts

Nombre d'alumnes per sessió: 1 grup classe

Lloc de realització: Espai Cultura Fundació 1859 Caixa Sabadell, c. d’en Font núm. 25, Sabadell

Cost: 45 € per grup classe

Descompte del 20% a les escoles del Pla Educatiu d'Entorn


Inscripcions

Inscripció:

visitesec@fundaciosabadell.cat

 

Informació:

Persona de contacte: Mont Callarisa

Telèfon: 93 725 95 22 (extensió 2)

 

Organització:

Fundació 1859 Caixa Sabadell

Telèfon

93 725 95 22

Correu electrònic

espaicultura@fundaciosabadell.cat


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>