Nocturna, una aventura màgica

dijous, 28 de desembre 2017 a les 18.30 h

Tràiler en castellà

Sinopsi

En Tim és un nen orfe que té por de la foscor i que cada nit abans d'anar a dormir mira al cel i s'encomana a la seva estrella preferida, Adhara, per demanar-li que el protegeixi fins que arribi el dia. Una nit, però, en Tim contempla com cau del cel la seva estrella de la guarda i malgrat la foscor, decideix sortir de l'orfenat a explorar la ciutat. De cop i volta descobrirà un món nocturn ple de vida i personatges sorprenents i es veurà submergit en una gran aventura per salvar la ciutat d'una foscor invasora que l'amenaça.

Direcció: Adrià García i Víctor Maldonado
País: Espanya i França
Any: 2007

Idioma de projecció: Versió doblada al català
Durada: 1 hora i 20 minuts
Edat recomanada: Apta per a tots els públics

Preu: 3 €

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia: codetickets.com.

Descomptes

· 20% a aturats, majors de 65 anys y jubilats, famílies nombroses i monoparentals

· 20% a socis del Club Natació Sabadell, la Unió Excursionista de Sabadell i el Club Week& Sabadell

· Entrada gratuïta per als menors de 2 anys

Els descomptes no son acumulables i s’apliquen només sota venda presencial.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>