Del 7 d'octubre al 14 de gener 2018

Activitat organitzada per:

destacada-expo-nines-del-monCol·lecció d'Ada Manresa i Civil i Kim Manresa

Les nines no sempre han estat concebudes com a joguines. S'han emprat i s’empren com a objectes de culte religiós, instruments d'aprenentatge… Aquesta exposició és un recorregut pels seus orígens (la Prehistòria, la vall de l'Indus, l'Antic Egipte, l'Imperi Romà…) i la seva història fins a l'època actual.

Una mostra de la seva diversitat, en que hi trobareu representats tots els continents i podreu veure nines fetes d'os, de pell de foca, de fusta, de llavors, de llana… Troballes del fotoperiodista Kim Manresa durant els seus viatges arreu del món. Una col·lecció que va iniciar quan va néixer la seva filla Ada.

Activitats complementàries

TALLER FAMILIAR DE NINES ARTESANALS
Dissabte 21 d’octubre, a les 11.30 h
Dimecres 3 de gener, a les 11.30 h

Un taller per apropar als participants la diversitat de nines artesanes d’arreu del món. Crearem una nina amb materials quotidians (cartolina, fusta, llana, teles i fils…) i, sobretot, molta imaginació i creativitat.

A càrrec de Maite Santamaria, Mariana Roviras i Marta Civil Serra (Santamaria Decoració).

· Edats: de 5 a 12
· Durada: 2 hores
· Preu: 3 € (cal inscripció prèvia)

VISITA GUIADA
Diumenge 5 de novembre, a les 12 h

A càrrec de Mont Callarisa, responsable de visites dels serveis pedagògics de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859.

· Activitat gratuïta, apta per a tots els públics.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>