Música i solidaritat Concert de professors de l'Escola de Música Creu Alta

Activitat organitzada per:
Escola de Música Creu Alta

concert-solidari-escola-musica-creu-alta_novembre2016

Concert solidari, en benefici del Rebost Solidari de Sabadell (rebostsolidari.org), amb actuacions a càrrec del professorat de l'Escola de Música Creu Alta. Totes les aportacions recollides aniran destinades al Rebost Solidari.

Durant el transcurs de l'acte, l'Escola també lliurarà als seus alumnes els diplomes de superació dels nivells elemental i mitjà del curs 2016-2016.

Entrades

El «preu» de l'entrada és una aportació en productes d'alimentació, higiene o neteja: sucre, farina, xampú, rentavaixelles de mans, o altres. Aportació que caldrà efectuar el mateix dia del concert, a l'entrar a l'Auditori. Per necessitats de control de l'aforament, però, abans cal retirar la invitació numerada a la secretaria de l'Escola de Música Creu Alta. Ho podeu fer a partir del 2 de novembre.

Dades de contacte amb l'entitat organitzadora

Col·laboren

Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859
Rebost Solidari de Sabadell