Actes als nostres auditoris

dissabte, 25 de novembre 2017 a les 18 h

Activitat organitzada per:
Escola de Música Creu Alta

MÚSICA I SOLIDARITATConcert solidari en benefici del Rebost Solidari de Sabadell (rebostsolidari.org), amb actuacions a càrrec del professorat de l'Escola de Música Creu Alta.

Totes les aportacions recollides aniran destinades al Rebost Solidari. Durant el transcurs de l'acte, l'Escola de Música Creu Alta també lliurarà diplomes als seus alumnes dels nivells elemental i professional.

Entrades

El «preu» de l'entrada és una aportació en productes d'higiene i alimentació, oli d'oliva o de girasol i sabó de dutxa, que caldrà efectuar el mateix dia del concert, abans d'entrar a l'Auditori. Per necessitats de control de l'aforament cal recollir amb antelació una invitació numerada a la secretaria de l'Escola de Música Creu Alta.

Dades de contacte amb l'entitat organitzadora

Adreça postal: Av. Onze de Setembre, 107, 08208 Sabadell, Barcelona
Lloc web: www.escolademusicacreualta.com
Adreça electrònica: escola@escolademusicacreualta.com