Connexions Mediaestruch

dissabte, 18 de novembre 2017 a les 11.30 h
Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

Amb Connexions Mediaestruch volem apropar les famílies a la visió més artística de la tecnologia i la innovació, tot presentant la tasca d'artistes residents a Mediaestruch,  l'espai de creació i experimentació en arts digitals de l'Estruch Fàbrica de Creació.

destacada_mars_oddityMARS ODDITY

www.marsoddity.net

Un projecte de còmic interactiu de ciència-ficció ambientat al planeta Mart. Realitzat per un equip multidisciplinar de joves graduats en Comunicació Audiovisual i Enginyeria Informàtica.

En un ambient distès i participatiu, de manera entenedora i entretinguda tant per als infants com pels adults, els membres del projecte ens mostraran què estan fent, on volen arribar i com és el seu procés creatiu i de treball. Veurem en acció algunes de les eines que utilitzen i respondran a les preguntes de petits i grans.

Activitat gratuïta
Recomanada per a infants a partir de 8 anys