Connexions Mediaestruch

dissabte, 18 de novembre 2017 a les 11.30 h

Activitat organitzada per:

Amb Connexions Mediaestruch volem apropar les famílies a la visió més artística de la tecnologia i la innovació, tot presentant la tasca d'artistes residents a Mediaestruch,  l'espai de creació i experimentació en arts digitals de l'Estruch Fàbrica de Creació.

MARS ODDITY

www.marsoddity.net

Mars Oddity, the scifi interactive comic!

Ana Mar López is raising funds for Mars Oddity, the scifi interactive comic! on Kickstarter! Mars Oddity is a digital comic with a choose-your-own-adventure feel about the misadventures of two astronauts in a Martian base.

Un projecte de còmic interactiu de ciència-ficció ambientat al planeta Mart. Realitzat per un equip interdisciplinari de joves graduats en Comunicació Audiovisual i Enginyeria Informàtica.

En un ambient distès i participatiu, de manera entenedora i entretinguda tant per als infants com pels adults, els membres del projecte ens mostraran què estan fent, on volen arribar i com és el seu procés creatiu i de treball. Veurem en acció algunes de les eines que utilitzen i respondran a les preguntes de petits i grans.

Activitat gratuïta
Recomanada per a infants a partir de 8 anys

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>