diumenge, 10 de novembre 2019 a les 18 h
Espai Cultura Fundació 1859

Concerts familiars

Tornen els concerts familiars a l'Espai Cultura amb Marc Parrot i Eva Armisén, que presentaran el seu nou llibre-disc il·lustrat, en la línia dels dos anteriors publicats: Què m’està passant? i Tots a Taula!. Es tracta de cançons compostes i interpretades per Marc Parrot, les lletres de les quals constitueixen el text del llibre. Les il·lustracions són a càrrec de la pintora Eva Armisén.

Si en les anteriors entregues van tractar temes com les emocions o la relació que tenim amb el menjar, Tinc un paper ens acosta al treball en equip, sobre totes aquelles feines que no es veuen, que no són òbvies però que són vitals perquè alguna cosa funcioni. Per concretar-ho agafen com a punt de partida la producció d’una obra de teatre. Les cançons parlen de la figura de la directora, de l’actor, de la tècnica de llums, del productor… sense oblidar-se, per descomptat, de l’autora de l’obra.

Marc Parrot és un músic i compositor barceloní amb una llarga carrera artística. En aquest temps ha sabut combinar amb destresa diferents facetes de l’àmbit musical. La seva experiència també s’estén a altres disciplines com el teatre musical, la publicitat o l’audiovisual. En destaca la col·laboració, des de l'any 2007, amb el Club Super 3 de Televisió de Catalunya, que li ha valgut el reconeixement de crítica i públic, a més de dos discs d’or i tres de platí.

Eva Armisén és una artista saragossana. Va llicenciar-se en Belles Arts a la Universitat de Barcelona i va completar la seva formació a la Rietveld Akademie d’Amsterdam. La seva obra se centra a capturar la quotidianitat de la vida diària com a quelcom extraordinari; proposa una mirada vital i optimista que ens transporta a un món ple d’emocions. Les tècniques que més utilitza són la pintura i el gravat. El poder de comunicació del seu treball i la seva originalitat l’ha portat a col·laborar en una àmplia varietat de projectes com ara instal·lacions públiques, publicitat, televisió i projectes editorials.

ENTRADES

Preu: 5 €
.

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>