divendres, 28 de desembre 2018 a les 18 h

Tallers Mini Innova

maquines-en-movimentUn taller on construïm figures amb materials per reciclar (cartró, envasos plàstics...) i fem que es moguin gràcies a un petit motor i una pila. Per donar-les-hi un aspecte robòtic, també n'afegim altres components electrònics retirats de joguines, telèfons mòbils i diferents aparells obsolets o trencats. Aquest taller, doncs, compleix objectius diversos: D'una banda, ensenyar l'ús d'eines i tècniques bàsiques de construcció plàstica amb materials quotidians. De l'altra, descobrir principis bàsics de mecànica de manera empírica, amb l'experimentació i l'assaig i error.

Durada: 2 hores

Edats: De 6 a 10 anys

Taller familiar
Els pares o tutors de l'infant han d'assistir al taller i participen de la dinàmica.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 10 €

Abonaments per a tallers Mini Innova d’una sessió

• 2 tallers per 18€ (10% de descompte)
  • 4 tallers per 32€ (20% de descompte)

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre setembre de 2018 i gener de 2019 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per a tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>