dimarts, 28 de desembre 2021 de les 18 h a les 18 h

Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

Tallers Mini Innova

Descripció

Taller per gaudir en família on  construïm figures robòtiques, a partir de materials per reciclar de diversa mena, i a continuació les fem moure's. tot incorporant-ne components electrònics retirats de joguines, telèfons mòbils i altres aparells electrònics obsolets o trencats. Aquest taller doncs, acompleix dos objectius diferents. D'una banda, ensenyar l'ús d'eines i tècniques bàsiques de construcció plàstica amb materials diversos. De l'altra introduir conceptes bàsics de l'electrònica.

2h.

Edat

De 8 a 12 anys.

Vols saber més sobre els tallers Mini Innova?

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic, telèfon o mitjançant aquest formulari.

Preu: 12 €.

Abonaments per a tallers Mini Innova

• 2 tallers de 2 h (de 12 € cadascun) per 22 € (en lloc de 24 €)
  • 2 tallers d’1 h 30 minuts (de 9 € cadascun) per 16 € (en lloc
  • de 18 €)
    Pack d’un taller de 2 h i un taller d’1 h 30 minuts per 20 € (en lloc de 21 €)

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre gener i juny de 2021 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres descomptes

Si t’apuntes a aquest taller amb una amiga o amic, tots dos gaudireu d’un 10% de descompte en el preu del taller (no acumulable amb els abonaments).