divendres, 4 de maig 2018 a les 18 h

Activitat organitzada per:

Tallers Mini Innova

maquines-en-movimentUn taller on construïm figures amb materials per reciclar (cartró, envasos plàstics...) i fem que es moguin gràcies a un petit motor i una pila. Per donar-les-hi un aspecte robòtic, també hi afegim altres components electrònics retirats de joguines, telèfons mòbils i diferents aparells obsolets i trencats. Aquest taller, doncs, acompleix dos objectius diferents: D'una banda, ensenyar l'ús d'eines i tècniques bàsiques de construcció plàstica amb materials diversos. De l'altra, introduir conceptes bàsics de l'electrònica.

Durada: 2 hores

Edats: De 6 a 10 anys

Taller familiar
Els pares o tutors de l'infant han d'assistir al taller i participen de la dinàmica.

Inscripcions

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, que es realitza presencialment, a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 10 €

Abonaments per a tallers d’una sessió

• 2 tallers per 18€ (10% de descompte)
  • 4 tallers per 32€ (20% de descompte)

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre gener i juny de 2018 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>