dissabte, 13 de novembre 2021 a les 18 h
Espai Cultura Fundació 1859

Cinema d'animació

L’ornitorrinc No-No i els seus amics i amigues viuen a Les Basses del Bosc una vida tranquil·la i pacífica on fan pícnics i migdiades… fins que passa alguna cosa! La colla d’en No-No sempre és a punt per viure una gran aventura!

La pel·lícula està formada per dos episodis:

• No-No de viatge al món en miniatura, la màquina d’encongir porta el protagonista a prendre la mida d’una formiga i a veure el món des dels seus ulls.
  • No-No i les peripècies aquàtiques les aigües inunden tot el poble i la colla ha d’embarcar-se en un vaixell per sortir-se’n.

Direcció: Wassim Boutaleb Joutei, Mathieu Auvray
País: França.
Any: 2017-2019

Idioma de projecció: Versió doblada al català.
Duració: 57 minuts.
Edat recomanada: Tots els públics.

Activitat organitzada per la Fundació 1859 Caixa Sabadell amb el suport de l'Ajuntament de Sabadell.

ENTRADES

Preu: 4 € (menors de 2 anys, gratuït).

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com.

Descomptes:

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals.

· 10% a socis del Club Natació Sabadell i la Unió Excursionista de Sabadell.

Els descomptes no són acumulables. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte i aquest s’aplicarà a una única entrada per cada persona acreditada.