Tallers Mini Innova

Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

littlebits

.....Taller familiar.....

Els pares o tutors de l'infant han d'assistir al taller i participen de la dinàmica.

Taller per apropar-nos a l'electrònica creativa i experimentar de manera molt senzilla, sense necessitat de cables ni soldadures ni programació. Tot creant des de joguines elèctriques fins a instruments musicals amb sintetitzadors i molts altres invents que siguem capaços d'imaginar.

A cada edició del taller es proposa una temàtica o repte diferent, per tal de desenvolupar sempre noves invencions  i, així, que a cada sessió de Littlebits l'experiència sigui diferent.

Durada: 1 sola sessió de 2 hores.

Edats: De 7 a 12.

Inscripcions

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, les places són limitades. Les inscripcions es realitzen a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic (podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon).

Abonaments per tallers d’una sessió

• 2 tallers per 18€ (10% de descompte)
  • 4 tallers per 32€ (20% de descompte)
  • 6 tallers per 45€ (25% de descompte)

Tots els abonaments per tallers són unipersonals. Els abonaments adquirits entre gener i març de 2017 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per tallers Mini Innova gaudiràs d’un 20% de descompte en una entrada d’un espectacle dels Dissabtes d’espectacle.

Amb un abonament per tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>