diumenge, 19 de febrer 2017 a les 12h

Activitat organitzada per:
Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

Cinema d'animació

A finals dels anys cinquanta del segle passat, els vells espectacles d'acròbates i malabaristes, ventrílocs i mags, queden desplaçats i ja no són de l'interès del gran públic. En aquest context, en Tatischeff, un ilusionista parisenc de mitjana edat, que ja només aconsegueix funcions petites, rep una oferta de feina a un petit poble d'Escòcia. Allà coneix l'Alice, una jove que creu que la màgia és real i que decideix acompanyar-lo en el seu viatge cap a Edimburg, a on en Tatischeff ha decidit anar a provar sort. Potser plegats, tornaran a trobar el seu lloc en aquest món que ja no creu en la màgia?

Direcció: Sylvain Chomet.
País: França i Regne Unit.
Any: 2010.

Idioma de projecció

Versió original amb subtítols en castellà.

1 hora 20 minuts.

Edat recomanada

Apta per a tots els públics.

Tràiler

Entrades

Venda presencial, a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859 en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a ticketea.com.

Descomptes

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals.

· 20% a socis del Club Natació Sabadell i la Unió Excursionista de Sabadell.

· Entrada gratuïta pels menors de 2 anys.

Els descomptes no són acumulables i s’apliquen només sota venda presencial.