L'estiu i la tardor al regne d'Escampeta

Cinema d'animació

dimarts, 27 de març 2018 a les 18.30 h

Activitat organitzada per:

Tràiler

Sinopsi

Durant les nits d’estiu, en Bonifaci festeja la reina Eloïsa, però la filla de la reina i els seus amics no volen que es casin perquè en Bonifaci és un mentider i no se’n refien. A la tardor, s’embarcaran en mil peripècies per tal de no avorrir-se i trencar el malefici d’en Bonifaci i la banya d’unicorn.

Direcció: Pierre-Luc Granjon i Antoine Lanciaux
País: França
Any: 2008

Idioma de proyección: Versió doblada al català i amb subtítols en català
Duración: 52 minuts
Edad recomendada: Apta para a tots els públics.

Preu: 3 € (menors de 2 anys, gratuït)

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com.

Descomptes

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals

· 20% a socis del Club Natació Sabadell, la Unió Excursionista de Sabadell i el Club Week& Sabadell

Els descomptes no són acumulables i s’apliquen només sota venda presencial. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte i aquest s’aplicarà a una única entrada per cada persona acreditada.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>