Espai Cultura Fundació 1859

Escoles

A qui s'adreça:

Alumnes de 2n cicle d’educació infantil.

Descripció:

Iniciació a la cuina saludable i realització de dinàmiques d’educació nutricional mitjançant recomanacions sobre l’alimentació, adequades a l’edat i a través del joc.

En aquest taller es destaca la importància del berenar, el gran oblidat en l’alimentació dels petits. Els nens/es aprendran a preparar un berenar saludable i equilibrat a través del joc.

La recepta que faran, que serveix tant per esmorzar com per berenar, és un got de formatge mascarpone i fruita de temporada.

Cuinar obre els sentits i ajuda a fer que els més petits vulguin provar i experimentar nous sabors, olors i colors.

Objectius:

- Aprendre quins aliments són els adequats per a cada menjada i crear hàbits saludables d’alimentació

- Saber manipular correctament estris de la cuina i aliments

- Desenvolupar la imaginació a la cuina

- Saber treballar en equip

Competències bàsiques:

- Capacitat d’aprendre a ser i actuar de forma cada vegada més autònoma

- Capacitat d’aprendre a descobrir i tenir iniciativa

- Capacitat d’aprendre a conviure i habitar el món

Desenvolupament:

Dates de realització i horaris: durant tot el curs acadèmic, en horari a convenir

Durada: 1 hora i 30 minuts

Nombre d'alumnes per sessió: 1 grup classe

Lloc de realització: Espai Cultura - Fundació Sabadell 1859, c. d’en Font núm. 25, Sabadell

Cost: 150 € per grup

Observacions:

No hi ha pausa durant l’activitat; si es vol esmorzar, ha de ser abans o després de l’activitat.

És important que en el moment de demanar aquesta activitat, s’informi de totes les al·lèrgies i/o intoleràncies alimentàries dels alumnes.

Inscripció:

visitesec@fundaciosabadell.cat

Informació:

Espai Cultura

Persona de contacte: Mont Callarisa

Telèfon: 93 725 95 22 (extensió 2)

Correu electrònic: visitesec@fundaciosabadell.cat

Organitza:

Fundació 1859 Caixa Sabadell

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>