Concert de Jordi Savall, «Les voix humaines»

Actes als nostres auditoris

dimarts, 15 de novembre 2016 a les 21h

Activitat organitzada per:
UiU Promotors

Foto: Jordi Savall | (c) Toni Peñarroya

La promotora sabadellenca UiU Promotors celebra el seu cinquè aniversari amb aquest concert d'en Jordi Savall, un dels músics catalans amb major projecció internacional a l'actualitat.

Concertista, investigador i pedagog amb més de cinquanta anys de carrera musical dedicada a la recerca i la difusió de músiques antigues. Fundador, juntament amb Montserrat Figueras (1942-2011), dels grups musicals Hespèrion XXI (1974), La Capella Reial de Catalunya (1987) i Le Concert des Nations (1989), amb els quals explora i crea un univers d’emocions i de bellesa. Tot demostrant, amb la seva intensa activitat concertística, seva intensa activitat concertística (i el seu propi segell discogràfic, Alia Vox), que la música antiga no ha de ser necessàriament elitista i que interessa a un públic de totes les edats cada vegada més divers i nombrós.

A Les Voix Humanes, aquest músic català explora la important relació que hi ha entre la viola de gamba i la veu humana.

Venda d'entrades

• Presencial, a la recepció de l'Hotel Urpí
    (c/Sant Maties, 5. Sabadell).
  • En línia a codetickets.com.

Dades de contacte amb l'entitat organitzadora