divendres, 29 de maig 2020 a les 18 h
Espai Cultura Fundació 1859

Activitat organitzada per:

Tallers Mini Innova

Leonardome és un recurs lúdic educatiu que permet construir estructures ideades per Leonardo da Vinci. A partir de diferents patrons geomètrics —presents al Codex Atlanticus— podem aixecar «cúpules autosostenibles»: els seus elements no necessiten cap element d’unió. El principi de Leonardome és l’«estructura recíproca» de Leonardo. És a dir, l’acoblament tridimensional d’elements (peces de fusta dissenyades especialment) que es donen suport mútuament i que permeten construir estructures d’uns 4 metres de diàmetre sense cap element d’unió.

Leonardome

Les cúpules permeten treballar al taller conceptes relacionats amb la geometria, la tecnologia, l’art i la història. I fora de les aules Leonardome esdevé una activitat divertida i col·laborativa idea, ja que consisteix a interactuar, jugar i aprendre a partir de les idees del genial Leonardo.

Durada: 1,5 hores.

Edats: de 8 a 12 anys.

Taller familiar
Els pares o tutors de l'infant han d'assistir al taller i participen de la dinàmica.

Inscripcions

Se requiere inscripción previa, que se realiza de forma presencial a la recepción del Espai Cultura, en horario de apertura y atención al público. Podéis reservar plaza por correo electrónico o por teléfono.

Precio: 8

Abonos para talleres Mini Innova de una sesión

• 2 talleres de 8 € por 14 €
  • 4 talleres de 8 € por 24 €
  • 2 talleres de 11 € por 20 €
  • 4 talleres de 11 € por 36 €

Todos los abonos para talleres son unipersonales y no se aplican nunca a los talleres que indican la inclusión de material en el precio de inscripción. Los abonos adquiridos entre septiembre de 2019 y enero de 2020 serán válidos solo para talleres realizados dentro de esee periodo.

Otras ventajas de los abonos

Con un abono para talleres Mini Innova disfrutarás de un 10% de descuento para celebrar una Fiesta infantil de cumpleaños.

Otros descuentos

Si te apuntas a este taller con una amiga o amigo, los dos disfrutaréis de un 10% de descuento en el precio del taller.

93 725 95 22 (extensió 2)