dissabte, 8 de maig 2021 a les 11.30 h Espai Cultura Fundació 1859

Telèfon de reserva/venda:
93 725 95 22 (extensió 2)

Descripció

Leonardome és un recurs lúdic educatiu que permet construir estructures ideades per Leonardo da Vinci. A partir de diferents patrons geomètrics —presents al Codex Atlanticus— podem aixecar «cúpules autosostenibles»: els seus elements no necessiten cap element d’unió. El principi de Leonardome és l’«estructura recíproca» de Leonardo. És a dir, l’acoblament tridimensional d’elements (peces de fusta dissenyades especialment) que es donen suport mútuament i que permeten construir estructures d’uns 4 metres de diàmetre sense cap element d’unió.

Leonardome

Les cúpules permeten treballar al taller conceptes relacionats amb la geometria, la tecnologia, l’art i la història. I fora de les aules Leonardome esdevé una activitat divertida i col·laborativa idea, ja que consisteix a interactuar, jugar i aprendre a partir de les idees del genial Leonardo.

Durada: 1,5 hores.

Edats: de 6 a 10 anys.

Indicacions per a extraescolars

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic, telèfon o mitjançant aquest formulari.

Preu: 8.

Abonaments per a tallers Mini Innova

• 2 tallers de 8 € per 14 €
  • 2 tallers d’11 € per 20 €

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre gener i juny de 2021 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per a tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

Altres descomptes

Si t’apuntes a aquest taller amb una amiga o amic, tots dos gaudireu d’un 10% de descompte en el preu del taller.

Construeix cúpules de Leonardo

93 725 95 22 (extensió 2)

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.