divendres, 15 de novembre 2019 a les 18 h
Espai Cultura Fundació 1859

Activitat organitzada per:

Tallers Mini Innova

Leonardome és un recurs lúdic educatiu que permet construir estructures ideades per Leonardo da Vinci. A partir de diferents patrons geomètrics —presents al Codex Atlanticus— podem aixecar «cúpules autosostenibles»: els seus elements no necessiten cap element d’unió. El principi de Leonardome és l’«estructura recíproca» de Leonardo. És a dir, l’acoblament tridimensional d’elements (peces de fusta dissenyades especialment) que es donen suport mútuament i que permeten construir estructures d’uns 4 metres de diàmetre sense cap element d’unió.

Leonardome

Les cúpules permeten treballar al taller conceptes relacionats amb la geometria, la tecnologia, l’art i la història. I fora de les aules Leonardome esdevé una activitat divertida i col·laborativa idea, ja que consisteix a interactuar, jugar i aprendre a partir de les idees del genial Leonardo.

Durada: 1,5 hores.

Edats: De 8 a 12 anys.

Taller familiar
Els pares o tutors de l'infant han d'assistir al taller i participen de la dinàmica.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 7

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>