Lego WeDo (ens iniciem)

Tallers Mini Innova

dissabte, 30 de setembre 2017 a les 11.30 h

destacada-lego_wedo_ens_iniciemEl taller es desenvolupa utilitzant un conjunt de peces Lego especialment dissenyat per introduir als infants en la robòtica. La primera part del taller consisteix en la construcció, guiada pas a pas, d'una figura robòtica concreta. Posteriorment, veurem com aquesta construcció es mou i respon a les nostres instruccions, gràcies a l'ús d'una aplicació informàtica que ens permet programar-la.

Durada: 1 sessió de 2 hores

Edats: De 8 a 12

Taller familiar
Els pares o tutors de l'infant han d'assistir al taller i participen de la dinàmica.

Inscripcions

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, que es realitza a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 10€

Abonaments per tallers d’una sessió

• 2 tallers per 18€ (10% de descompte)
  • 4 tallers per 32€ (20% de descompte)
  • 6 tallers per 45€ (25% de descompte)

Tots els abonaments per tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre setembre i desembre de 2017 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per tallers Mini Innova gaudiràs d’un 20% de descompte en una entrada d’un espectacle dels Dissabtes d’espectacle.

Amb un abonament per tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>