Lego WeDo (ens iniciem)

Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

lego-wedo

.....Taller familiar.....

Els pares o tutors de l'infant han d'assistir al taller i participen de la dinàmica.

El taller es desenvolupa utilitzant un conjunt de peces de Lego especialment dissenyat per introduir als infants en la robòtica. La primera part del taller consisteix en la construcció, guiada pas a pas, d'una figura robòtica concreta. Posteriorment, veurem com aquesta construcció es mou i respon a les nostres instruccions, gràcies a l'ús d'una aplicació informàtica que ens permet programar-la.

Durada: 1 sola sessió de 2 hores.

Edats: de 8 a 12 anys.

Inscripcions

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, les places són limitades. Les inscripcions es realitzen a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic (podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon).

Abonaments per tallers d’una sessió

• 2 tallers per 18€ (10% de descompte)
  • 4 tallers per 32€ (20% de descompte)
  • 6 tallers per 45€ (25% de descompte)

Tots els abonaments per tallers són unipersonals. Els abonaments adquirits entre gener i març de 2017 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per tallers Mini Innova gaudiràs d’un 20% de descompte en una entrada d’un espectacle dels Dissabtes d’espectacle.

Amb un abonament per tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>