Lego WeDo (ens iniciem)

Tallers Mini Innova

dissabte, 14 d'abril 2018 a les 11.30 h

Activitat organitzada per:

lego 2El taller es desenvolupa utilitzant un conjunt de peces Lego especialment dissenyat per introduir als infants en la robòtica. La primera part del taller consisteix en la construcció, guiada pas a pas, d'una figura robòtica concreta. Posteriorment, veurem com aquesta construcció es mou i respon a les nostres instruccions, gràcies a l'ús d'una aplicació informàtica que ens permet programar-la.

Durada: 2 hores

Edats: De 8 a 12 anys

Taller familiar
Els pares o tutors de l'infant han d'assistir al taller i participen de la dinàmica.

Inscripcions

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, que es realitza presencialment, a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 10 €

Abonaments per a tallers d’una sessió

• 2 tallers per 18€ (10% de descompte)
  • 4 tallers per 32€ (20% de descompte)

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre gener i juny de 2018 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>