dissabte, 12 de febrer 2022 de les 11:30 h a les 13:30 h

Activitat organitzada per:

Tallers Mini Innova

El taller

Lego WeDo són conjunts de peces dissenyats per iniciar els infants a la robòtica. Es tracta de peces similars als blocs tradicionals de la mateixa casa de jocs de construcció, però en combinació amb d'altres per generar moviment articulat i incorporar els components electrònics que, més tard, ens permetran programar i controlar les construccions fetes.

En aquest taller aprendrem, pas a pas, a muntar junts les figures robòtiques proposades per introduir-nos en l'ús de Lego WeDo i, en acabar, veurem com es poden controlar des de l’ordinador.

2 hores.

Edats

De 7 a 11 anys.

Vols saber més sobre els tallers Mini Innova?

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic, telèfon o mitjançant aquest formulari.

Preu: 12 €.

Abonaments per a tallers Mini Innova

• 2 tallers de 2 h (de 12 € cadascun) per 22 € (en lloc de 24 €)
  • 2 tallers d’1 h 30 minuts (de 9 € cadascun) per 16 € (en lloc de 18 €)
  • Pack d’un taller de 2 h i un taller d’1 h 30 minuts per 20 € (en lloc de 21 €)

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció.

Altres descomptes

Si t’apuntes a aquest taller amb una amiga o amic, tots dos gaudireu d’un 1€ de descompte en el preu del taller (no acumulable amb els abonaments).

93 725 95 22 (extensió 2)