dissabte, 23 de maig 2020 a les 11.30 h
Espai Cultura Fundació 1859

Activitat organitzada per:

Tallers Mini Innova

Lego WeDo són conjunts de peces dissenyats per iniciar els infants a la robòtica. Es tracta de peces similars als blocs tradicionals de la mateixa casa de jocs de construcció, però en combinació amb d'altres per generar moviment articulat i incorporar els components electrònics que, més tard, ens permetran programar i controlar les construccions fetes.

En aquest taller aprendrem, pas a pas, a muntar junts les figures robòtiques proposades per introduir-nos en l'ús de Lego WeDo i, en acabar, veurem com es poden controlar des de l’ordinador.

Durada: 2 hores

Edats: de 7 a 11 anys

Taller familiar
Els pares o tutors de l'infant han d'assistir al taller i participen de la dinàmica.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 11 €

Abonaments per a tallers Mini Innova d’una sessió

• 2 tallers de 8 € per 14 €
  • 4 tallers de 8 € per 24 €
  • 2 tallers d’11 € per 20 €
  • 4 tallers d’11 € per 36 €

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre setembre de 2019 i gener de 2020 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per a tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

Altres descomptes

Si t’apuntes a aquest taller amb una amiga o amic, tots dos gaudireu d’un 10% de descompte en el preu del taller.

93 725 95 22 (extensió 2)