dissabte, 12 de desembre 2020 a les 11.30 h
Espai Cultura Fundació 1859

Activitat organitzada per:

Tallers Mini Innova

Amb una gamma de colors i formes diferents, Lego WeDo 2.0 permet la construcció de diferents robots, ara sense fils, i amb propostes de modificacions sobre el mateix robot, incentivant no només la mateixa construcció sinó també la resolució dels problemes proposats. A més, es treballa programació des de dos vessants: amb el programa Scratch, que és el que es fa servir a la versió «estàndard» de Lego WeDo, i també amb el programa propi de Lego, que permet fer analogies de programació i diversificar les propostes.

Lego WeDo 2.0

Durada: 2 hores.

Edats: de 7 a 11 anys.

Taller familiar
Els pares o tutors de l'infant han d'assistir al taller i participen de la dinàmica.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic, telèfon o mitjançant aquest formulari.

Preu: 11 €.

Abonaments per a tallers Mini Innova

• 2 tallers de 8 € per 14 €
  • 2 tallers d’11 € per 20 €
  • 4 tallers d’11 € per 40 €
  • 6 tallers d’11 € per 60 €
  • 2 tallers de 20 € per 36 €

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre estiu i desembre de 2020 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per a tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

Altres descomptes

Si t’apuntes a aquest taller amb una amiga o amic, tots dos gaudireu d’un 10% de descompte en el preu del taller.

93 725 95 22 (extensió 2)