dissabte, 14 de desembre 2019 a les 11.30 h
Espai Cultura Fundació 1859

Tallers Mini Innova

Amb una gamma de colors i formes diferents, Lego WeDo 2.0 permet la construcció de diferents robots, ara sense fils, i amb propostes de modificacions sobre el mateix robot, incentivant no només la mateixa construcció sinó també la resolució dels problemes proposats. A més, es treballa programació des de dos vessants: amb el programa Scratch, que és el que es fa servir a la versió «estàndard» de Lego WeDo, i també amb el programa propi de Lego, que permet
fer analogies de programació i diversificar les propostes.

Lego WeDo 2.0

Durada: 2 hores

Edats: de 8 a 12 anys

Taller familiar
Els pares o tutors de l'infant han d'assistir al taller i participen de la dinàmica.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 11 €

Abonaments per a tallers Mini Innova d’una sessió

• 2 tallers per 20 € (10% de descompte)
  • 4 tallers per 36 € (20% de descompte)
  • 6 tallers per 54 € (20% de descompte)

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre setembre de 2019 i gener de 2020 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per a tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

Altres descomptes

Si t’apuntes a aquest taller amb una amiga o amic, tots dos gaudireu d’un 10% de descompte en el preu del taller.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>