divendres, 22 d'octubre 2021 de les 18 h a les 20 h

Activitat organitzada per:

Tallers Mini Innova

Descripció

Què tenen en comú un martell i una canya de pescar? I un rellotge de pèndol i un molí de vent? Amb aquestes construccions ho esbrinarem! Aquest taller dóna les eines per descobrir com funciona el món real partint de la construcció d’una màquina concreta, entenent el seu funcionament, els elements que la formen i l’estudi del seu funcionament (forces, fricció, treball, etc.).

2 hores

Edats

De 7 a 11 anys

Vols saber més sobre els tallers Mini Innova?

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic, telèfon o mitjançant aquest formulari.

Preu: 12 €.

Abonaments per a tallers Mini Innova

• 2 tallers de 2 h (de 12 € cadascun) per 22 € (en lloc de 24 €)
  • 2 tallers d’1 h 30 minuts (de 9 € cadascun) per 16 € (en lloc
  • de 18 €)
    Pack d’un taller de 2 h i un taller d’1 h 30 minuts per 20 € (en lloc de 21 €)

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre gener i juny de 2021 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres descomptes

Si t’apuntes a aquest taller amb una amiga o amic, tots dos gaudireu d’un 10% de descompte en el preu del taller (no acumulable amb els abonaments).