dissabte, 10 d'abril 2021 a les 11.30 h
Espai Cultura Fundació 1859

Activitat organitzada per:

Tallers Mini Innova

Tot jugant a construir vehicles i màquines, en aquest taller els infants descobreixen politges, engranatges i alguns conceptes bàsics de la mecànica: una àrea de coneixement indispensable en altres camps de la tecnologia com ara la robòtica.

Construccions motoritzades amb Lego

La dinàmica del taller es basa en la construcció d’una màquina concreta, centrant-nos en el seu funcionament per tal de descobrir els elements que permeten que la màquina funcioni. Posteriorment, veurem com es poden combinar aquests mecanismes amb l'electrònica, utilitzant bateries i motors.

Durada: 2 hores

Edats: de 8 a 12 anys

Indicacions per a extraescolars

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic, telèfon o mitjançant aquest formulari.

Preu: 11.

Abonaments per a tallers Mini Innova

• 2 tallers de 8 € per 14 €
  • 2 tallers d’11 € per 20 €

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre gener i juny de 2021 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per a tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

Altres descomptes

Si t’apuntes a aquest taller amb una amiga o amic, tots dos gaudireu d’un 10% de descompte en el preu del taller.

93 725 95 22 (extensió 2)