L'aventura d'aquell jove reporter belga al Tibet

Del 3 de setembre al 10 de gener 2016

Activitat organitzada per:
Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

Patrocina:Grup BBVA

Descarrega
més informació

1 Expo Tinitin flyer

L’exposició commemora el 65è aniversari de la conquesta de l’Annapurna per Maurice Herzog i el 50è aniversari de la publicació en català de l’àlbum Tintin al Tibet, aventura que va incloure un bon nombre de fonts d’inspiració d’aquesta conquesta, i considerat per molts tintinòlegs com un dels millors treballs d’Hergé, el seu dibuixant i guionista. La combinació de realitat i ficció permetrà a l’espectador conèixer l’Himàlaia, el Tibet d’Hergé i la seva obra més coneguda, traduïda al català pel terrassenc Joaquim Ventalló.

Entrada lliure.

Organitza:

LOGO FUNDACIO CS-01
 Patrocina:

AF BBVA CX_horizontal

Comissaria:

Logo MoulinSab Gran

Col·labora:

Logo MoulinSab Gran    Logo SGIM traçat     Logo UES-color    LogoFundacioCTweb

Activitats complementàries

Conferències

Dimecres 23 de setembre a les 19h.
Sempre ens quedarà el Tibet.

A càrrec de Joan Manuel Soldevilla
Un dels tintinòlegs referents a nivell internacional que parlarà de les aventures de Tintin al Tibet.

Dijous 12 de novembre a les 19h.
Tibet: història i cultura de la pau.
A càrrec de Thubten Wangchen.
Thubten Wangchen, monjo budista i membre del Parlament Tibetà a l’Exili de Dharamsala, Índia, farà una xerrada sobre la riquesa cultural del Tibet i l’origen del seu poble i el seu país. Ens explicarà també com els tibetans continuen vivint i treballant, dia a dia, lluitant pacíficament per preservar la seva identitat i la cultura mil·lenària d’un poble en risc d’extinció.

Dimarts 15 de desembre a les 19h.
Catalans al cim de l’Annapurna, la muntanya que va inspirar Hergé.
Taula rodona, coordinada pel Servei General d’Informació de Muntanya, Josep Manuel Anglada, Emili Civis, Manuel Martín i Jordi Pons, protagonistes de l’expedició catalana que l’any 1974 va assolir el cim verge de l’Annapurna Est, els quals explicaran les seves experiències

Tallers

Dissabte 3 d’octubre d’11 a 14 i de 16 a 19h
Rocòdrom i Tirolina:
activitat dinamitzada per Txequi
Lloc: Jardí de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

L’activitat consisteix en apropar l’escalada a la ciutat d’una manera lúdica, oferint un espai d’oci i diversió però també de col·laboració i de superació.

taller Txequi

Taller de còmic teòric i pràctic
A càrrec del Centre Berenguer
De 6 a 14 anys
Els participants coneixeran els principals elements que conformen el disseny de personatges de còmic, aplicaran tècniques i materials d’il·lustració, treballaran al voltant de l’exposició, potenciant els valors de l’amistat, la superació, l’esforç i el respecte per la natura.
Dissabte 10 d’octubre d’11  a 13h
Dissabte 14 de novembre d’11 a 13h
Dimarts 29 de desembre de 17 a 19h
Dimecres 30 de desembre de 17 a 19h
Dissabte 9 de gener d’11 a 13h

No calen coneixements previs

postercolor baj

CONCURS DE DIBUIX

Crea el teu propi personatge aventurer

La Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 en col·laboració amb Busquets Gruart i el CB, Centre Berenguer convoquen aquest concurs de dibuix infantil amb l’objectiu d’estimular la creativitat dels usuaris més joves de l’exposició. La temàtica estarà inspirada en els aventurers.

Aquest concurs està obert a tots els visitants de l’exposició i els usuaris de les diferents activitats de l’espai Cultura.
Els originals dels dibuixos seran lliurats a l’Espai Cultura fins al 10 de gener a les 21 h

♦ Consulteu les bases a:

♦ Consulteu els premis a:

Banner-Espai-Cultura21x21-CMYK-MG--15-09-29

Totes les activitats complementàries de l’exposició són gratuïtes.

Visites comentades i conferències

Visites comentades a l’exposició
A càrrec de l’Associació MoulinSab
Diumenges a les 12h.
20 de setembre
18 d’octubre
22 de novembre
20 de desembre
3 de gener

Es poden fer visites per grups, cal reserva prèvia.

Reserva
Correu electrònic: visitesec@fundaciosabadell.cat
Telèfon: 937 286 650

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *