dissabte, 30 de novembre 2019 a les 18 h
Espai Cultura Fundació 1859

Cinema d'animació

Courgette és un nom estrany per a un nen de 9 anys, tot i que la seva història és sorprenentment universal. Després de la sobtada mort de la seva mare, Courgette es fa amic d’un simpàtic policia, Raymond, que l’acompanya a la seva nova llar d’acollida amb altres orfes de la seva edat. Courgette, al principi, lluita per tal d’adaptar-se a aquesta canvi estrany i hostil. Amb l’ajuda de Raymond i dels seus nous amics, Courgette aprendrà a estimar i a confiar en els altres.

La vida d'en Carbassó és una adaptació animada en stop-motion de la novel·la de Gilles Paris Autobiographie d’une Courgette. Una aposta diferent, valenta i pedagògica de cinema per a nens, i una de les pel·lícules d’animació més guardonades dels últims anys (entre d'altres, va guanyar el premi a la millor pel·lícula als festival d'Annecy i Angulema i va estar nominada als Globus d'Or com a millor pel·lícula d'animació).

Direcció: Claude Barras.
País: Suïssa.
Any: 2016.

Idioma de projecció: Versió doblada al català.
Duració: 64' minuts.
Edat recomanada: A partir de 7 anys.

ENTRADES

Preu: 3 € (menors de 2 anys, gratuït).

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com.

Descomptes:

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals.

· 20% a socis del Club Natació Sabadell, la Unió Excursionista de Sabadell i el Club Week& Sabadell.

Els descomptes no són acumulables i s’apliquen només sota venda presencial. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte i aquest s’aplicarà a una única entrada per cada persona acreditada.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>