dissabte, 6 d'abril 2019 a les 18.30 h
Espai Cultura Fundació 1859

Cinema d'animació

Atrapat en una illa deserta, envoltat d'ocells, crancs i altres animals marins, un nàufrag haurà d'adaptar-se a la vida en la natura més pura i salvatge. No ho aconsegueix, i els seus inútils intents per escapar de l'illa li porten a trobar-se amb una misteriosa tortuga vermella. A partir d'aquest moment, la seva vida canviarà per sempre.

L'holandès Michael Dudok de Wit, guardonat amb un Oscar al millor curtmetratge d'animació per Father and Daughter, dirigeix aquesta bella obra que ens mostra els cicles en la vida d'un ésser humà.

Direcció: Michael Dudok de Wit
País: França
Any: 2016

Idioma de projecció: Aquesta pel·lícula no té diàlegs
Duració: 80 minuts
Edat recomanada: Apta per a tots els públics

ENTRADES

Preu: 3 € (menors de 2 anys, gratuït)

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com.

Descomptes

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals

· 20% a socis del Club Natació Sabadell, la Unió Excursionista de Sabadell i el Club Week& Sabadell

Els descomptes no són acumulables i s’apliquen només sota venda presencial. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte i aquest s’aplicarà a una única entrada per cada persona acreditada.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>