dissabte, 4 de maig 2019 a les 18.30 h
Espai Cultura Fundació 1859

Cinema d'animació

La Revolta dels Contes és una adaptació del best-seller de Roald Dahl Revolting Rhymes. És una pel·lícula que recupera personatges i relats coneguts per tothom per donar-los la volta i introduir-hi girs enginyosos, sorprenents i rabiosament actuals. L’adaptació al cinema respecta l’esperit transgressor de Roald Dahl i encara va més enllà tot barrejant les històries entre sí per fer-ne una de nova i trepidant.

Una revisió moderna dels clàssics de la literatura infantil; una pel·lícula per a nens i nenes desperts i intel·ligents.

Direcció: Jakob Schuh i Jan Lachaue
País: Regne Unit
Any: 2016

Idioma de projecció: Versió doblada al català
Duració: 60 minuts
Edat recomanada: A partir de 7 anys

ENTRADES

Preu: 3 € (menors de 2 anys, gratuït)

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com.

Descomptes

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals

· 20% a socis del Club Natació Sabadell, la Unió Excursionista de Sabadell i el Club Week& Sabadell

Els descomptes no són acumulables i s’apliquen només sota venda presencial. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte i aquest s’aplicarà a una única entrada per cada persona acreditada.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>