La pell de l'aigua, amb Pep Bou

Activitat organitzada per:
Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

Rebufa12

La Pell de l'aigua proposa a l'espectador un viatge cap a mons poètics i onírics partint de tres elements senzills, però essencials: el sabó, l'aigua i la música. Aquest espectacle és el producte de gairebé quatre dècades d'experimentació de coneixements teòrics i pràctics del món de la física i el talent excel·lent d'en Pep Bou a sobre l'escenari.

60 minuts.

Edat recomanada

Apte per a tots els públics.

Entrades

Venda presencial, a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859 en horari d’obertura i atenció al públic. Per reservar-ne, podeu escriure per correu electrònic o trucar. Venda en línia a ticketea.com.

10€ (menors de 4 anys, gratuït).

Descomptes

Un 20% per a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i famílies monoparentals.

Un 25% per als socis del Club Natació Sabadell i la Unió Excursionista de Sabadell.

Sorteig d'entrades a través de Facebook

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>