Actes als nostres auditoris

dijous, 18 de maig 2017 a les 20:30h
Espai Cultura Fundació Sabedell 1859

logo-nit-ciencia-2017

La Nit de la Ciència i el Coneixement de Sabadell és una iniciativa que neix amb la voluntat de donar una visió més propera de la recerca científica que es desenvolupa a Sabadell, posar en valor la rellevància de la ciència en la vida de les persones i fomentar l’interès dels joves per la carrera científica.

A l'Espai Cultura tindrà lloc l'acte central de La Nit de la Ciència, presentat pel periodista Xavier Andreu i amb les actuacions del màgic Carles Reiet i  el Cor Vèrtex, cor jove de l’Escola Pia de Sabadell.

En el decurs de l’acte es concediran diferents premis, beques i reconeixements a l’activitat científica, per part de les diferents entitats organitzadores i d’altres estretament vinculades.

Les entrades es posaran a la venda en paper, a un preu de 15€, a les respectives seus de les entitats organitzadores.

Més informació: http://www.tauli.cat/nitdelaciencia/

Organitzen: la Fundació Bosch i Cardellach, la Universitat Autònoma de Barcelona, l’Ajuntament de Sabadell, la Fundació Parc Taulí, la Fundació Olga Torres i l’Escola Superior de Disseny ESDI.

Amb la col·laboració de la Fundació Antiga Caixa Sabadell, entre d'altres entitats.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>