dissabte, 2 de febrer 2019 a les 18.30 h
Espai Cultura Fundació 1859

Cinema d'animació

Una guineu incapaç d'espantar a ningú no té una altra ocurrència que robar —d'una granja molt peculiar— uns ous de gallina per, després d'incubar-los i criar els pollets, menjar-se’ls. Però, en néixer, els pollets creuen que la guineu és la seva mare, el que complicarà les coses a aquesta guineu que no és, en realitat, malvada ni ferotge.

Pel·lícula guanyadora del César 2018 a la Millor Pel·lícula d'Animació, i premi Europa Junior (atorgat pel públic infantil i juvenil) en el Festival de Sevilla. Dels creadors del llargmetratge d'animació nominat a l'Oscar Ernest & Celestine. Una col·lecció divertida, encantadora, delicada, tendra i lúdica de contes animats, tots ells brillantment ambientats en una granja.

Direcció: Benjamin Renner i Patrick Imbert
País: França
Any: 2017

Idioma de projecció: Versió doblada al català
Duració: 79 minuts
Edat recomanada: Apta per a tots els públics

ENTRADES

Preu: 3 € (menors de 2 anys, gratuït)

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com.

Descomptes

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals

· 20% a socis del Club Natació Sabadell, la Unió Excursionista de Sabadell i el Club Week& Sabadell

Els descomptes no són acumulables i s’apliquen només sota venda presencial. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte i aquest s’aplicarà a una única entrada per cada persona acreditada.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>