La indústria del videojoc a Catalunya Taula rodona

dijous, 11 de maig 2017 a les 19 h

Activitat organitzada per:

imatge-taula-rodona_industria-videojoc-720px-01Els videojocs i tot el seu entorn és un sector que va a l’alça. Com podem veure a l'exposició Press Start és un fenòmen que ha sortit del menjador de casa i ha fet el salt al gran públic. Si analitzem dades, el mercat dels videojocs és avui dia un dels més potents, el més emergent.

En aquest context, el mercat dels videojocs a Catalunya ocupa una posició molt interessant de lideratge en el sector de l’oci audiovisual i interactiu. És un sector que crea moltes expectatives tant a nivell de negoci com d'innovació, genera noves oportunitats i força atracció. Les indústries tradicionals es beneficien de la innovació d’aquest sector emergent, i fins i tot la tecnologia 3D permet a altres sectors treure’n profit.

Tenim fires importants ubicades a Barcelona, grans empreses desenvolupadores de videojocs, i escoles que aposten per ensenyaments tècnics relacionats amb el sector. Aquesta taula rodona vol oferir una visió actual del què s'està coent al nostre país.

Condueix:

Marisol López. Directora de l'Àrea de Cultura Digital de l'Institut Català de les Empreses Culturals (Generalitat de Catalunya).

Intervenen:

- Albert García López. Professor d'Història dels videojocs a l'Escola de Noves Tecnologies Interactives (Universitat de Barcelona).

- David García Borrás. Dissenyador de videojocs i director general de Pixel Cream.

Activitat gratuïta, al voltant de l'exposició Press Start. Comença el joc.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>