Cinema d'animació

Activitat organitzada per:
Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

destacada-canso-del-mar

Després de la desaparició de la seva mare, en Ben i la Saoirse són enviats a viure amb la seva àvia a la ciutat. Però allà no es troben bé i decideixen escapar-se i tornar a casa seva, al costat del mar. El camí de retorn, però, es converteix en una cursa contra el temps, ja que a mesura que avancen es van endinsant en un món que en Ben només coneix a través de les llegendes que li explicava la seva mare. Descobreixen que la petita Saoirse és un selkie, l'últim bebè foca, i ella és l'única que pot alliberar les criatures màgiques, convertides en pedra per la malvada Bruixa dels Mussols.

Direcció: Tomm More
País: Irlanda
Any: 2014

93 minuts

Edat recomanada

A partir de 4 anys.

Tràiler

Entrades

Venda presencial, a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859 en horari d’obertura i atenció al públic. Per reservar-ne, podeu escriure per correu electrònic o trucar. Venda en línia a ticketea.com.

3€ (menors de 4 anys, gratuït).

Descomptes

Un 20% per a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i famílies monoparentals.

Un 25% per als socis del Club Natació Sabadell i la Unió Excursionista de Sabadell.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>