Kerity i la casa dels contes

Cinema d'animació

dissabte, 3 de març 2018 a les 18.30 h

Activitat organitzada per:

Tràiler

Sinopsi

El film explica la història d'en Nathanäel, un nen de 7 anys que no sap llegir i que hereta una col·lecció de llibres de la seva tieta àvia. A la nit, els personatges dels contes surten del paper i avisen el nen que corren el perill de desaparèixer.

Direcció: Dominique Monfery
Països: França i Itàlia
Any: 2009

Idioma de projecció: Versió doblada al català
Durada: 1 hora i 17 minuts
Edat recomanada: Apta per a tots els públics

Preu: 3 € (menors de 2 anys, gratuït)

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com.

Descomptes

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals

· 20% a socis del Club Natació Sabadell, la Unió Excursionista de Sabadell i el Club Week& Sabadell

Els descomptes no són acumulables i s’apliquen només sota venda presencial. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte i aquest s’aplicarà a una única entrada per cada persona acreditada.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>