Jornada Modernista Diumenge 29 de maig

Descarrega
més informació

jornada_modernista

El diumenge 29 de maig al matí s’organitzarà una jornada festiva ambientada en l’època modernista catalana.

Data: Diumenge 29 de maig.

Horari: De 10.30 a 14.30 h.

Entrada lliure.

Descarrega’t el programa de la jornada: Jornada Modernista Sabadell

Al jardí de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859 es duran a terme les següents activitats:

De 10.30 a 14.30 h Jornada de portes obertes a l’edifici modernista, seu de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859.

De 10.30 a 14.30 h Passejades en carruatge d’època. Preu: 3 euros per persona. Venda de tiquets al punt d’informació del Jardí.

D’11 a 12.30 h Taller de vitralls. Adreçat a nens i nenes de 3 a 12 anys.

De 12.30 a 14 h. Taller de mosaics. Adreçat a nens i nenes de 8 a 14 anys.

A les 12 h. Visita teatralitzada. Recorregut guiat amb actors per l’edifici modernista de la Fundació.

D’11 a 12 h i de 12.30 a 14.30 h. Ball d’època amb música en viu a càrrec de la Glorieta de Lisboa Zentral Cafè.

Carruatge

Durant tota la jornada hi haurà disponible el servei de bar amb terrassa al Jardí a càrrec de La Granja.

I si véns disvisites_teatralitzadesfressat amb vestit d’època modernista podràs gaudir d’una passejada en carruatge de franc i d’una consumició!

Comparteix les fotos de la jornada a Facebook, Twitter i Instagram amb l’etiqueta: #SabadellModernista

logosfacs100

Amb el suport de:

Moventia

logo color sense fons

Amb la col·laboració de:

logo DS

Entrada lliure.

fundacio@fundaciosabadell.cat

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>