Jornada BBVA d’Economia i Perspectives

divendres, 4 de març 2016 a les 19h

Captura de pantalla 2016-02-24 a la(s) 16.39.52

Jornada BBVA d’Economia i Perspectives

La Fundació Antigues Caixes Catalanes i el Grup BBVA presenten la Jornada BBVA d’Economia i Perspectives, que enguany arriba a la 25a edició, des que l’Obra Social de Caixa Sabadell la va instituir el 1992 amb la finalitat d’analitzar les perspectives econòmiques i socials del moment, de la mà de reconeguts experts.

L’acte serà presidit per l’Hble. Sr. Oriol Junqueras, vicepresident i conseller d’Economia i Hisenda de la Generalitat de Catalunya.

Presentació

Dos ponents de reconegut prestigi faran les seves exposicions al voltant de “La digitalització: una nova realitat econòmica i social”:

• El Sr. Rafael Doménech, economista Cap d’Economies Desenvolupades de BBVA Research, parlarà de la situació de l’economia i els reptes de futur que genera. Titol de la ponència : “Situació i perspectives de l’economia mundial i de Catalunya”.

• El Sr. Xavier Marcet, president de Lead To Change i de la Barcelona Drucker Society, donarà la visió des de l’àmbit social i de les empreses. Títol de la ponència: “La digitalització: Innovació, persones i complexitat”.

L’acte serà presentat i moderat pel periodista Antoni Bassas.

Més informació:  http://www.fcaixescatalanes.cat/

Formulari d'inscripció a: Formulari

Entrada lliure. Places limitades.

Amb la col·laboració de:

Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

Convoquen i organitzen:

FACC - BBVA CX

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>