Joan Miquel Oliver presenta Atlantis

Activitat organitzada per:
UiU Promotors

concert-joanmiqueloliver_uiu_2-12-17

Dos  anys  i  setanta  concerts  després d’enlairar  el  seu Pegasus, Joan  Miquel  Oliver presenta un  nou àlbum, publicat el passat mes d'abril.  Segona  part  de  la  trilogia  que  uneix  al  fundador,  compositor  i  guitarrista d’Antònia  Font amb el pintor Albert Pinya. Atlantis segueix  la línia estilística però en versió corregida i augmentada. Obre  el  ventall de l’anti-folk a l’electro, del funk a la rumba, del pop pur a tot el que es pugui imaginar.

Amb la col·laboració de Toni Toledo (bateria) i Toni Pastor (mescles), Joan Miquel Oliver ha escrit, enregistrat i produït un disc que,  temàticament, és un contrapunt a Pegasus i el seu recorregut per l’illa de Mallorca. Amb tres blocs de quatre cançons, el repertori  d’Atlantis apunta  a  un  mateix  concepte: les  persones.

Venda d'entrades

Presencial: Hotel Urpí (c/Sant Maties, 5. Sabadell. Tel. 937 24 40 00)
En línia: www.codetickets.com

Dades de contacte amb l'entitat organitzadora