dissabte, 20 de novembre 2021 de les 11:30 h a les 12:30 h
Espai Cultura Fundació 1859 Caixa Sabadell

Altres Tallers

Descripció

Emmarcat dins l'exposició 'La ciència del joc', aquest taller proposa un recorregut per la història de la ciència de manera pràctica i manipulativa. Ens centrarem en l’experimentació de diferents àmbits de la ciència treballant cooperativament. Els alumnes tindran l’oportunitat de realitzar diferents experiments relacionats amb algun científic/a important al llarg de la història. Fent treball en equip hauran d’investigar la proposta d’experiment i relacionar-lo amb el personatge històric. Podrem així comprovar que la ciència engloba molts àmbits i que la ciència no coneix de temps; cada època ha tingut els seus moments i els seus descobriments. Qui sap, els petits científics podrien ser els futurs inventors!

1 hora.

Edats

De 7 a 11 anys.

Inscripcions

El taller és gratuït. Les inscripcions es poden realitzar per telèfon, trucant al 93 725 95 22 (ext. 2) o be enviant un correu a espaicultura@fundaciosabadell.cat.