Del 5 al 26 de novembre 2019 a les 18 h
Espai Cultura Fundació 1859

Tallers Innova +

Un podcast és una publicació digital d’àudio que es pot escoltar i descarregar d’Internet. Encara que aquest nom es fa servir de forma genèrica per a qualsevol programa de ràdio penjat a la xarxa, en moltes ocasions el terme fa referència a produccions realitzades amb pocs mitjans tècnics per aficionats o semiprofessionals. Partirem d’aquesta idea per aprendre a realitzar les nostres pròpies creacions radiofòniques utilitzant materials tècnics a l’abast de qualsevol persona i aprofitant totes les eines gratuïtes que hi ha a la xarxa, especialment el programari lliure i el contingut amb llicència oberta.

podcast

Durada: 4 sessions de 2 hores.

Horari: dimarts 5, 12, 19 i 26 de novembre, de 18 a 20 h

Taller per a majors de 18 anys

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859. Podeu reservar plaça per correu electrònic o telèfon.

Preu: 40 €.

93 725 95 22 (extensió 2)