Introducció a l'Arduino

Del 16 de maig al 1 de juny 2017

Activitat organitzada per:
Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

interior-taller-intro-arduinoArduino es pot definir com una plataforma de maquinari i programari per facilitar a tothom l'ús de l'electrònica, amb una actitud creativa, i serveix per construir i programar objectes interactius de molt diversa mena.

En resum, Arduino és un conjunt de plaques de circuits impresos que a més integren el seu propi entorn de programació.

Les plaques estan dissenyades per connectar-hi múltiples components d'expansió i l'entorn de programació pretén resultar de fàcil aprenentatge per a tothom qui no tingui cap noció prèvia.

Els seus usos són tan variats que la llista seria inacabable: hi ha exemples que van des de la domòtica a la recerca científica, passant per camps com l'automoció, l'aeronàutica o la impressió 3D i la telefonia mòbil. En el plànol d'usos particular o artístics i creatius, també trobem infinitat d'idees de baix cost i fàcils de desenvolupar: projectes divertits a realitzar per afició, però també multitud d'idees brillants per construir objectes útils que ens resolguin petites necessitats del dia dia i de la llar.

Aquest és un curset totalment pràctic, per al qual no calen coneixements previs ni d'electrònica ni de programació. Treballarem des del primer dia amb una placa i un kit de components recomanats per a la realització de diferents exercicis iniciàtics i donarà una visió general de les possibilitats de treball amb diferents tipologies d'elements que podem connectar a la placa. Finalment, a les darreres sessions es desenvoluparà un petit projecte.

Durada: 6 sessions de 2 hores.

Horari: Dimarts i dijous de 18h a 20h.

Taller per a majors de 18 anys.

Amb la col.laboració de L'Estruch Fàbrica de Creació; taller a càrrec del col·lectiu artístic NN, resident a MediaEstruch.

Inscripcions

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, que es realitzen a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o telèfon.

Preu: 60€

La realització del taller requereix disposar de material no inclòs en el preu de la inscripció: un «kit» d’iniciació consistent en una placa i altres components electrònics. En el moment de formalitzar la matrícula podeu sol·licitar-nos que gestionem la compra del «kit» i abonar el seu cost, o bé, us facilitarem una relació del material necessari i de fabricants i proveïdors diversos (en línia o amb botiga física).

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>