Interactius de foto immersiva 360º

Tallers Mini Innova

Del 11 al 13 de juliol 2017

Activitat organitzada per:

foto_circular-allvr-tallerfoto360Amb aquest taller us donarem a conèixer en que consisteix la fotografia esfèrica immersiva. És a dir fotografia que captura els 360º graus d'una escena sencera, donant-li tota la volta, i que després es presenta en un format digital que ens permet visualitzar-la com si ens trobéssim allà mateix, tot creant una experiència similar a la dels interactius de realitat virtual.

Aprendreu a crear aquest tipus de contingut amb aplicacions d'ús gratuït i a explorar-lo des de l'ordinador o des de dispositius mòbils i amb visors de realitat virtual. Fins i tot veurem com afegir-hi elements d'interacció, per crear escenaris virtuals que es podran visitar, explicar-hi històries… Els límits els poseu vosaltres i la vostra imaginació!

El taller serà eminentment pràctic i els alumnes crearan a classe els seus primers interactius de fotografia immersiva, tot aprofitant les instal·lacions de l'Espai Cultura: el jardí, els auditoris, les sales d'exposició… Per realitzar aquestes primeres creacions, farem us de la plataforma en línia round.me.

Durada: 3 sessions de 3 hores

Horari: de 10 a 13 h

Edats: de 10 a 16

Interactiu de demostració

Un exemple d'allò més complet de visita virtual interactiva, a les sales del MNAC, creat a la plataforma round.me per un estudiant de batxillerat. Cliqueu aquest enllaç per veure-ho millor a pantalla completa.

S'aconsella els participants que en disposin, que assisteixin a classe amb un dispositiu mòbil (telèfon o tauleta tàctil) amb les aplicacions gratuïtes Cardboard Camera i Google Street View ja instal·lades.

Inscripcions

El taller requereix inscripció prèvia, que es realitza a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 50€

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>